1 Kasım 2015 Pazar

SONBAHARIMIZI GÜZELLEŞTİRENLER!!



   SONBAHARIMIZI GÜZELLEŞTİRENLER!!

    Bir bardak kahve -çoğunlukla kokusu- bile bana huzur veriyor. Ama tamamen düşen yaprakların hışırtısında alıyorum en güzel aromasını. Bu bağımlılığı sadece bana yapıyor olmamalı yoksa araplar ilk bulduğunda keyif veren içki ''qahwah'' demezlerdi , etiyopyada da yedikçe keyif alan keçiler tarafından keşfedilemezdi hatta ve hatta tanrının bir lutfü olarak adlandırılamazdı. Boşuna bağımlılık yarattan maddeler arasına girmemiş boşuna sevmiyoruz dimi arkadaş!! o zaman benden bi kahve ambiyansım gelsin


    
       Kahveye olan bu tutkunluğumun bi etkisinin de kokusundan olduğunu da fark etmişsinizdir sanırım.
  Yanan görüntüsünü seviğim yetmezmiş gibi birde harika kokular koymazlar mı şu mumlara tabiki de en gözde mumlarım vanilyalı olanlar koktukça kokan beni mest edenlerden. Hepimizin böyle sevdiği kokular vardır, yanık karamel çikolata kokanlar.. Bazılarının çiçekler veyahut baharatlılar ama mutlaka gönlümüzü feth eder birisi derkeeen Ankaraya yazın bath&body works açılmış o kocaman mumlar daha yakmadan kapağını açtığımda bana neli olduklarını fazlaca ilettiklerinde bende almaktan alı koyamadım kendimi. Bi sorum daha olcak yanan mum ateşini izlekmşek yalnızca benim hoşuma giden bir şey olmamalı değil mi?

   


  Güzelde bi müzik eklesek keyfimize değecek yok heralde sizlerle sevdiğim tamda bu sıralarda çok iyi gideceğini düşündüğüm grupları ve sanatçı paylaşmak istiyorum

  KODALİNE-           https://www.youtube.com/user/KodalineVEVO 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder